petek, 21. julij 2017

Novi motivi v My Besties Shop

Zadnje čase so mi zelo všeč luštkani motivi iz spletne trgovine My besties shop . Pri nas še niso popularni , ampak v tujini jih dekleta zelo rade barvajo in uporabljajo na svojih voščilnicah. Sherri Baldy je ilustratorka znana po svojih punčkah z velikimi očmi . Dolgo časa sem oklevala z barvanjem saj sem se ustrašila , da mi ne bo uspelo  pobarvati toliko majhnih detajlov na njenih motivih....toda ščasoma so me očarale in po svoje zasvojile...
Tokrat vam predstavljam novo punčko Besties LIL Rascals img500 .  
Upam, da bodo tudi vas tako očarale in jih boste začele barvati ;-)






4 komentarji:

  1. Fantastična voščilnica. Tale navihan deklič pa se mi zdi, da je pravkar nekaj ušpičil... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. What a fantastic job you did on this, Neva. The colors are beautiful.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res da je deklič na papirju nadvse prikupen, toda pravi čar naredi barvanje. Če to naredi takšna mojstrica kot si ti v barvanju odtisek prav zaživi. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljubek deklič, ki kar zaživi pod tvojimi spretnimi prsti.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...